Fogyás tudomány alapú. A DNS-alapú diéta csak egy újabb hóbort – Oldalas magazin

9 tudományos alapú módszer a sportolók számára a fogyáshoz Tudományos alapú fogyás
  • Súlycsökkenés változás időszaka
  • Egyáltalán kimondhatjuk-e tudományos alapon, hogy az egyik étrend egészségesebb, mint a másik?
  • A Tudomány szerint ilyen gyakran kell enni A gyakori étkezés a belépő egy jobb testhez, vagy kisiklja a fogyás erőfeszítéseit?

Hogy lehetséges? Íme néhány olyan forgatókönyv, amelyek remélhetőleg értékes válaszokat és segítséget nyújthatnak Önnek a további fogyás újbóli elindításához: Többet eszel, mint gondolnád Ha valamit tudnia kell a fogyásról, akkor ez a következő: Nem számít, mennyit mozog, ha étkezési szokásai nem támogatják céljait, aligha fog fogyni. Fogyókúra esetén pedig azt jelenti, hogy kalóriahiányra van szükség.

éget hasi zsírt és hasizmokat épít veszteség zsír gyors tippek

Gondoljon egy cukorkára: percbe telhet, míg teljesen elfogyasztja, de a hozzáadott kcal elfogyasztása sokkal tovább tart. Ha még soha nem nézte meg az ételén található tápértékjelöléseket, vagy nem vezetett naplót a kalóriabevitelről, akkor ez egy remek hely a kipróbálásra.

A Tudomány szerint ilyen gyakran kell enni

Még akkor is, ha nem számolja a kalóriákat, az adagméretek felírása segíthet abban, fogyás tudomány alapú tisztában legyen azzal, ami végül nem sikerül a fogyásban.

Kevesebbet éget, mint gondolná Amikor először próbálkozik egy új edzésprogrammal, néha úgy érezheti, hogy nehéz kezelni, sikeresen veszít a zsírból az idő múlásával egyre könnyebbnek érzi magát, ahogy teste alkalmazkodik a kihíváshoz.

hogyan lehet gyorsabban fogyni a testsúlyból zsírégetés a mellkas körül

A hatékony kalóriaégetés érdekében folyamatosan kihívást kell tennie a testére - és ez gyakran azt jelenti, hogy változik az edzés jellege és intenzitása. A fogyás másik lehetséges akadálya akkor merülhet fel, ha túlbecsüli a választott edzés vagy kardiógép kalóriafogyasztását.

Tudományosan igazolt egészséges étrendek

Fogyás tudomány alapú legtöbb tornatermi gép rendelkezik digitális kijelzővel, amely képet ad arról, hogy mennyi kalóriát égetett el az edzés során. Ezek a számok azonban korántsem egyének, hanem gyakran egy modell személyre vonatkoznak - körülbelül 70 kg-os férfira. Nem veszik figyelembe az Ön életkorát, súlyát vagy pulzusát sem. Ilyen esetekben az egyéni paramétereket figyelembe vevő pulzusmérő viselése segíthet.

De még ezek az eszközök is különbözhetnek a pontosság szempontjából. A mérések figyelembe vétele segíthet, de ezek pontossága még mindig korlátozott. Sokat fogyott már Ha úgy érzed, hogy mindent jól csinálsz egészséges táplálkozást követel és kihívást jelentő testmozgást követszés egy idő után még mindig nem látsz fogyást, akkor biztosan nem vagy egyedül.

A kutatások azt mutatják, hogy ezek a "fogyás fennsíkjai" hónappal a diéta fogyás tudomány alapú után jelentkezhetnek, és időnként megmagyarázhatatlannak tűnhetnek 1.

Többet eszel, mint gondolnád

Ennek a jelenségnek az egyik lehetséges magyarázata a "metabolikus adaptáció". Ha az előző étrendről a kalóriakontrollált étrendre vált, és a kanapéról az edzőterembe költözik, az drasztikus változás a test számára, amely fokozza az anyagcserét.

top 10 egészséges fogyás tipp zsírégető testformáló

Ennek eredményeként kalóriát égetsz el és fogysz. Másrészt a tested alkalmazkodik ehhez az új "normális" kalóriabevitelhez.

Egyszerű trükk, amellyel 17 kilót lehet fogyni - HáziPatika, Hogyan lehet fogyni tudományosan

A tested úgy gondolja, hogy tovább kell korlátoznod magad és keményebben edzenedhogy visszatérj a súlycsökkentő üzemmódba. Túl stresszes vagy Bár gyakran gondoljuk a fogyást egyszerű egyenletre kalóriabevitel vs. A tudomány bebizonyította, hogy a magas stressz valójában milyen hormonális változásokhoz vezethet, amelyek megnehezítik a fogyást 2. Ha testileg fitt és egészséges akar lenni, ne felejtse el, hogy a lelki egészségére is gondot kell fordítania - ez a stressz enyhítésének módjainak megtalálásáról szól.

Ez pedig az életed számos területén előnyös lehet beleértve a testsúlyodat is.

Tudományos alapú fogyás, There.angelicengineering.tech

Itt szerepet játszhat mind az alvási órák száma, mind az izmok pihenési napja. Ha nem engedélyez elegendő gyógyulási időt az izmaid számára, akkor a következő edzés alatt nem tudsz olyan keményen edzeni, mint akkor, ha elég pihentél volna - egy ördögi kör, amelyet nehéz megszakítani, ha kifejezetten meggyőződsz erről hogy az edzéstervedben van elég pihenőnap.

Hasonlóképpen, ha nem alszunk eleget, növelhetik ezeket a stresszhormonokat, és túl fáradtnak érezhetik magukat ahhoz, hogy jól teljesítsenek az edzőteremben. Megjegyzendő üzenetet Számos oka van annak, hogy a mérleg nem mozdul tovább, miután elkezdte a diétát. Ez azonban nem ok a lemondásra. Ha közelebbről megnézi rutinját - étkezési szokásait, edzését és azt, ahogyan gondoskodik saját egészségéről - meglátja, mit lehet tovább optimalizálni.

Még az apró változtatások is nagy hatással lehetnek a végén.

A legjobb diéta, nem csak fogyáshoz

Ha valóban úgy érzi, hogy elakadt, akkor kipróbálhatja a fordított étrendet. E mögött alapvetően egy rövid étrend-szünet áll, amely testének ad némi légzési teret. Alternatív megoldásként új táplálkozási tervet vagy új edzési koncepciót is fel lehet ajánlani.

2. Egyél tojást reggelire okból legyen lehetőleg teljesen

A következő cikkek is érdekelhetik: A csalás-étkezés befolyásolja a fejlődésedet? A hét legfontosabb tanulmányai Egészséges, ha mindig ugyanazt eszel?

Hivatkozások 1. Thomas, D. Az étrend betartásának hatása a testtömeg fennsíkjára: matematikai modell, amely az energiafogyasztás vényének időszakos betartását tartalmazza. Az amerikai klinikai táplálkozási folyóirat, 3 Xenaki, N. A stresszkezelő program hatása a fogyásra, a mentális egészségre és az életmódra elhízott felnőtteknél: randomizált, kontrollált vizsgálat.

Molekuláris biokémiai folyóirat, 7. Biológia alapdiplomát, valamint klinikai étrend és táplálkozás mester fokozatot szerzett a Pittsburghi Egyetemen. A táplálkozásról és a fitneszről való beszélgetés és írás Claire szívéhez közel álló kérdés, és szereti tapasztalatait felhasználni, hogy másokkal segítsen elérni céljaikat.

Claire emellett tanúsított beltéri kerékpáros oktató is, és imádja a mentális és fizikai lendületet, amelyet a rendszeres jógafoglalkozásokból kap.

  • A testzsír elégetésének 5 módja
  • WhatsApp A tudósok számos olyan alszik lefogy melynek keretében tippet találtak, amelyek sok fogyás mítoszával ellentétben működnek.
  • Mindig újabb és újabb diéták hódítanak szerte a világon.

Amikor nincs elfoglalva az erőnlét megőrzésével, a pittsburghi házi klubokat szurkolja, vagy az otthoni konyhában főz családjának és önmagának. Tudjon meg többet Clair tapasztalatairól itt.

Olvassa el is