Sárga fogyókúra

sárga fogyókúra

sárga fogyókúra

Július-augusztus egyik kedvenc idénygyümölcse a kajszibarack. Bár szezonon kívül is kaphatsz a zöldségesnél, annak íze meg sem közelíti a nyár közepi-végi barackét. Jó hír, hogy a viszonylag apró, sárga színű kajszibarack nem csupán finom, de segíti a fogyókúrát is.

sárga fogyókúra

Érdemes tehát beiktatnod a diétás étrendedbe, ha felgyorsítanád kicsit a súlyvesztést. Fogyás kajszibarackkal A kajszibarack rosttartalma meglehetősen magas: gramm gyümölcs körülbelül 4 gramm élelmi rostot tartalmaz.

sárga fogyókúra

Ha fogyasztása mellett a napi folyadékbevitelre is figyelszsegít megszabadulni a bélrendszerben rekedt salakanyagoktól, amelyek lassítják az anyagcserét. Az immunerősítő sárga fogyókúra vitamin a fogyásban is segít, hiszen zsírégető erővel bír - erről bővebben olvashatsz korábbi cikkünkben.

sárga fogyókúra

Az ásványi anyagok közül káliumot, ként, magnéziumot és vasat tartalmaz nagyobb mennyiségben. A káliumnak köszönhetően segít helyreállítani a szervezet vízháztartásának, támogatja az anyagcserét, megszabadít a hasi tájékon felgyülemlett víztől.

Ezek is érdekelhetnek

Ezen kívül fontos megemlíteni, hogy a sárgabarack legfőbb előnye a magas flavonoidtartalom - ennek köszönhető antioxidáns hatása is. Fogyasztása segít megelőzni a rákos, valamint szív- és érrendszeri betegségeket.

sárga fogyókúra

Mintaétrend Az alábbi étrendet nem kell túl szigorúan venned, inkább csak útmutatóként szolgál. Ha megéheznél két étkezés között, fogyassz bátran nyers zöldséget, gyümölcsöt, natúr joghurtot, korpás kekszet, vagy a délelőtti órákban olajos magvakat.

sárga fogyókúra

Olvassa el is