Szoptatás fogyás 9 hónap

Fogyás szoptatás alatt igenis lehetséges!!

Csupa hasznos

A te e-mail címed: Saját üzenet a cikkhez: A szülés utáni első elhatározásaink egyike minden bizonnyal az lesz, szoptatás fogyás 9 hónap lefogyunk. A szoptatás csodálatos időszakában még nyugodtan megengedhetjük magunknak a bűnözést, és arrébb hessegethetjük a néha lelki szemeink elé toluló fogyókúra szigorú képeit. A baba fejlődéséhez, növekedéséhez tartalmas és dús ételekre van szükség, ami miatt egy picit jobban elengedhetjük magunkat, hiszen amit az édesanya fogyaszt, az anyatejen keresztül majd az jut be a kisbaba szervezetébe is.

Ilyenkor nem hogy nem szabad, de egyenesen tilos fogyókúrázni, mert azzal komolyan veszélyeztethetjük a baba egészségét.

  • Február
  • Szórakoztató tevékenységek lefogynak
  • 7 szuper stratégia, hogy felgyorsítsd a fogyást szoptatás alatt
  • Gyorsan fogyó eredeti bogota
  • A fogyókúra lélektana
  • 10 szuper tipp, hogy visszanyerd az alakod szoptatás
  • Szólj hozzá!
  • Peller Mariann: Fogyókúra szoptatás alatt? | nlc

De eljön az idő, amikor majd ezen az időszakon is túljutunk, és akkor nincs menekvés: kénytelen vagyunk nekiállni gömbölyded formáink megregulázásának, a sokak számára kínkeservesnek tartott fogyókúrának. Hogyan diétázzunk a szülés-szoptatás után, illetve hogyan ne torkolljon keserves önsanyargatásba a fogyókúra?

Mindenekelőtt felejtsd el a tényleges fogyókúrát, a gyors fogyással kecsegtető ilyen-olyan villámdiétákat: az, hogy egy-két hónapig keveset eszel és éhezel a cél érdekében, legjobb tápanyagok a zsírvesztéshez végül visszatérsz a korábbi táplálkozásodhoz, csak a jojó-effektushoz vezet.

Helyette válts életmódot, és meglátod, olvadnak majd le a plusz kilók. A sikeres fogyás 10 titka 1. Legyél türelmes!

szoptatás fogyás 9 hónap benyomások karcsúsító szépség és wellness

Ahogy mondják, a plusz kilók kilenc hónap alatt rakódtak rád, akkor nem várhatod, hogy egy hónap alatt eltűnnek. A legfontosabb tanács, hogy ne legyél türelmetlen! A hosszú idő során felhalmozott súlyfeleslegtől egyik pillanatról a másikra nem szabadulhatsz meg következmények nélkül. Ha a célod az, hogy tartós legyen az eredmény, hogy egészséges legyél, nem segíthetnek csodadiéták, varázsszerek és tisztítókúrák. Úgy kell átalakítanod az életviteledet, hogy annak - most, hogy mintát mutató édesanya lettél - része legyen az egészséges táplálkozás, a rendszeres mozgás és a lelki egyensúlyra való törekvés.

Tudd, hogy ez egy hosszabb, lassabb folyamat, ezért ne sürgesd magad, és főleg ne büntesd, sanyargasd magad, ha néha megbotlasz. Egyél napi alkalommal, akkor is, ha nem vagy éhes! Ne aggódj, ettől nem hízni fogsz, hanem fogyni! Azok, akik naponta többször esznek, keveset, vagyis tízóraiznak, uzsonnáznak is, könnyebben érik el és tartják meg az egészséges testsúlyukat.

Semmiképp sem javaslom, hogy a kismama étrendje drasztikus megvonásokat tartalmazzon, és gyorsan próbáljon megszabadulni a pluszkilóktól, hiszen ez akár a tej elapadását is okozhatja! Az intenzív sportot szintén nem ajánlom, hiszen ez hasonló eredményre vezetne, mint a gyors fogyás.

Először ijesztő lehet, hogy a gyakoribb étkezéstől gyakrabban is érzed majd éhesnek magad. De ez csak azt jelzi, hogy a szervezeted végre jól működik! Az éhségérzet normális, a farkaséhség viszont - ami akkor jelentkezik, ha hosszú órák telnek el két étkezés között - veszélyes lehet a kilókra nézve: ha nagyon éhes az ember, akkor energiadús - például cukros - ételeket kíván, ráadásul többet is eszik, mint egyébként. Ne hagyd ki a reggelit!

Újdonságok a hoxa.hu-n

Ne hagyd ki a nap legfontosabb étkezését, a reggelit, mert ez segít beindítani az anyagcserédet. Kutatások bizonyítják, hogy ezzel könnyebben elérheted a vágyott testsúlyt. Válaszd az alacsony zsírtartalmú élelmiszert! Ha csökkenteni szeretnéd a kalória-bevitelt, a szénhidráttartalom mellett az ételek zsírtartalmára is érdemes odafigyelned.

Használj csökkentett zsírtartalmú margarint, túró- vagy zöldségkrémet vaj helyett! A gyümölcslé hizlal! Ha megszomjazol, vizet, esetleg cukormentes teát igyál, a gyümölcslevet pedig hagyd meg alkalmankénti kisétkezésre vagy ebéd utáni desszertnek.

Ne a szemednek higyj! Szoptatás fogyás 9 hónap minden fér bele a diétába, ami egészségesnek látszik. Ha a fogyás a cél, érdemes nagyjából kiszámolnod az ételek szénhidrát- és zsírtartalmát. Akár két saláta között szoptatás fogyás 9 hónap nagy különbségek lehetnek, szénhidráttartalom szempontjából is: a görög saláta 1 adagja pl.

Az interneten több olyan weboldalt is találsz - például a kaloriaguru. Használj grammos mérleget! Meglepődnél, mekkora különbség lehet akár két kenyérszelet között is! Van 2 dekás, 10 gramm szénhidráttal, és 10 dekás is, amiben 50 gramm szénhidrát van! Fontos, hogy a fogyókúra elején pláne, ha kezdő vagyhasználj grammos mérleget! Ne aggódj, nem kell mindenhová magaddal cipelned. Idővel rutinosabb leszel, és ránézésre meg tudod majd állapítani, hogy mennyi az annyi a környezeted nem kis csodálatára.

Próbálj ki minden héten egy újabb receptet!

Peller Mariann: Fogyókúra szoptatás alatt?

A diétázók egyik nagy buktatója az egyhangúság: találnak néhány receptet, ami beválik, és az egyszerűség kedvéért ezekhez ragaszkodnak. De így a legelszántabbak is könnyen elveszíthetik a kezdeti lelkesedést. Mielőtt belevágsz a fogyózásba, fogadd meg, hogy minden héten kipróbálsz valami újdonságot. Ez lehet egy új fűszer, új ételkombináció, elkészítési mód vagy új alapanyag is. Ismered például a quinoa nevű álgabonát?

Edzés szoptatás mellett

Gondolnád, hogy akár diétás csokitorta is készülhet belőle? Főztél már vöröslencséből levest? Vagy készítettél karfiolból sajtot? Kísérletezz, számos Facebook-oldal létezik az egészséges életmód híveinek, ahol rengeteg kipróbált receptet találsz. Mozogj többet!

szoptatás fogyás 9 hónap fogyókúrás csoportok

Minden felelősségteljes fogyni vágyó tudja, hogy a sportolást nem úszhatja meg, ha egészséges ütemben és módon szeretne megszabadulni a plusz kilóktól. Ha nem vagy edzésben, és még nem tapasztaltad meg, hogy a sport olyasmi, ami nem csak az alakodra, de az egész életedre pozitív hatással van, ami jobban tud hiányozni, mint egy szelet csokitorta, először olyan mozgásformát válassz, amit tényleg szívesen csinálsz.

Bármi belefér, a tempósabb kutyasétáltatástól kezdve a táncon át a takarításig! Egészsége megóvása érdekében mindenkinek legalább napi 10 ezer lépést javasolt megtennie! Szerezz be egy lépésszámlálót: teszteld magad 1 napig és fokozatosan növeld az adagodat napi lépéssel! Például szállj le egy megállóval előbb a buszról, vagy iktass be egy hosszabb babakocsis sétát.

Ne dőlj be a reklámoknak!

Hogyan épüljön fel a szoptató kismama étrendje?

A reklámok, az ételek csomagolása sajnos nagyon megtévesztő lehet! Csak az élelmiszercímkéknek higgy, ezek alapján tudod megállapítani, hogy egy termék valóban "diétás", "súlybarát", "diabetikus" "egészséges"-e. Különösen fontos ez az édességek esetében! Rengeteg "diabetikus" édesség készül fehér liszttel, szénhidráttartalmú édesítőszerekkel, magas zsírtartalommal.

Az egészséges reggelinek mondott gabonapehelyben vagy kekszekben pedig nem egyszer rengeteg a cukor. A legjobb, ha az desszerteket magadnak készíted el, teljes kiőrlésű alapanyagokból, hozzáadott cukortól mentesen! Mielőtt belevágnál, kérd ki orvosod véleményét, és érdemes egy testösszetétel-mérést is csináltatnod, hogy megtudd, pontosan mennyit kellene fogynod, és hogy ki tudd választani a számodra megfelelő edzési módszert.

Ha érzed, hogy az étrended komoly átalakításra szorul, kérd dietetikus segítségét. Egy kezdőknek való edzésterv kialakításában személyi edző lehet a segítségedre.

szoptatás fogyás 9 hónap efek samping minum test karcsú gyógynövény

Ha a túlsúlyod hátterében lelki okokat is sejtesz, mindenképpen fordulj szakemberhez, akivel feloldhatod az esetleges lelki gátakat. Szoptatás fogyás 9 hónap még valami: elhatározásodat oszd meg családtagjaiddal, barátaiddal. Mondd el nekik, hogy komolyan gondolod a változtatást, és kérd, hogy támogassanak, ha meginognál.

Olvassa el is