Duncan fogyás

duncan fogyás

kaweah delta fogyás

A Dukan-diétát kezdetben Kate és Pippa Middleton nevével kapcsolódott össze. Ám rajtuk kívül az étrend segítségével több tízezer más nő is formába hozta már magát, illetve sikeresen megszabadult pluszkilóitól.

hatékony fogyókúrás tea fogyás

A diétát dr. Pierre Dukan francia orvos fejlesztette ki néhány évtizeddel ezelőtt, ám igazán ismertté csak az elmúlt években vált. A négy szakaszból álló Dukan-diéta Első szakasz A diéta négy szakaszból áll, az első alatt csak fehérjét ehetsz: zsírszegény tejtermékeket és fehér húsokat.

egészséges biztonságos zsírégetők

Ebben a szakaszban várhatsz igazán látványos fogyást. Ha csak öt kilótól szeretnél megszabadulni, duncan fogyás a fehérjealapú étrendet két napig, ha tíz kiló pluszban vagy, akkor három napig tartson a diétának ez a szakasza.

segíthetek a fogyásban

Második szakasz A diéta második szakaszában a húsok és tejtermékek mellé már ehetsz salátákat, grillezett zöldségeket is. Öntetet azonban csak zsírszegény joghurtból vagy olívaolajból készíts a salátákhoz.

Zsírégetés OTTHON - HIIT edzés

Harmadik szakasz Amennyiben elérted a kívánt célsúlyt, következhet a harmadik szakasz, amely segít abban, hogy megtartsd az elért eredményt. Most már ehetsz naponta egyszer gyümölcsöt, hetente kétszer tésztát, napi két alkalommal pedig teljes kiőrlésű kenyeret is fogyaszthatsz. A harmadik szakasz hosszát a leadott kilók száma határozza meg: kilónként nyolc napig kövesd ezt az étrendet. Ha tehát öt kilót adtál le, 40 napig étkezz a fentiek szerint.

fogyás austin

Negyedik szakasz A negyedik szakaszban már visszatérhetsz a megszokott étrendedhez, mindössze heti egy fehérjenapot kell tartanod. Ha a második szakasz végéig duncan fogyás kilók felett érzett örömödben nem feledkezel el diéta harmadik és a negyedik szakaszáról sem, elkerülheted a pluszkilók visszatérését. Mintaétrend A mintaétrendet nem kell túl szigorúan venni, csupán útmutatásként szolgál.

elveszíti az összes hasi zsírt

Ha főétkezések között megéheznél, fogyassz bátran natúr joghurtot az első szakaszban, zöldséget a második szakaszban, a harmadik szakasztól kezdve pedig akár gyümölcsöt vagy teljes kiőrlésű péksüteményt is.

Olvassa el is